Bądź na bieżąco,

zapisz się na newsletter

nie teraz nie, dziękuję

Reklamacje

Według prawa produkty sprzedawane przez internet objęte są gwarancją. Jeśli Twoim zdaniem przysłany przez nas produkt jest wadliwy, uszkodzony lub niezgodny z opisem, skontaktuj się z nami na adres biuro@styleroom.pl

 

Poprosimy Cię wtedy o odesłanie do nas produktu wraz z dowodem zakupu oraz formularzem (który znajduje się tutaj) na adres:

Styleroom
Krakowskie Przedmieście 39
20-076 Lublin

 

Otrzymaną od Ciebie paczkę odeślemy do producenta, który zajmie się rozpatrzeniem reklamacji. Jak tylko otrzymamy od niego decyzję, poinformujemy Cię o tym. Czas rozpatrywania reklamacji może wydłużyć się, jeśli potrzebna będzie konsultacja u rzeczoznawcy. O wszystkim będziemy informować Cię na bieżąco.

 

 

Nie honorujemy zwrotów przesłanych za pobraniem.

 


W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem biuro@styleroom.pl